2012. november 10., szombat

39. ~ Irigység




- Ezt most miért? – idegesen kitépi a kezemből a mobilt. – Hát jó, ha te nem, akkor majd én. – és mire ki tudtam volna venni a kezéből a készüléket, már tárcsázta is a számot. Újból kicsöng, és hamar fel is veszi.
- Direkt szívatsz engem Sun Ji? – agresszív hangja megrémiszt. Szóval még mindig haragszik rám.
- Szia, én Changjo vagyok. Ne haragudj, az előbb Sun Ji hívott, de képtelen volt beleszólni a telefonba, ezért helyette cselekedtem. Figyelj, Ni Yae, neki semmi köze a dolgokhoz. Nem tehet róla, hogy Chunjinak pont Ő tetszett meg. És elhiheted nekem, hogy ezért én is haragudhatnék Chunjira, de nem tudok. Mert a barátom, és ha jól tudom, neked is barátnőd Sun Ji. Béküljetek ki. És most átadom neki a telefont. – átnyújtja nekem a mobilt. Félve, de elveszem tőle.
- H-háló?
- Szia. – egészen más most a hangja, mint amikor Changjoval beszélt. Nyugodtabb.
- Szia. Hogy vagy?
- Egész jól. Veled mi van?
- Megvagyok. – nagy levegőt veszek. – Öh… És, ma voltál valamerre?
- Dolgozom. – egyhangú, kínos válasz egy még kínosabb kérdésre. Csak terelgetjük a beszélgetést a rossz irányba.
Egy perc néma csend után végre belekezdek. – Ni Yae, én tényleg nagyon sajnálom azt, ami közted és Chunji között történt. Lehet nem kellett volna ráerőltetni ezt a randi dolgot. Ő nem akarta, csak azt szerettem volna, hogy végre boldog légy és Ő is. Nem hittem volna, hogy ez lesz belőle. Bocsánat.
- Changjonak volt igaza. Ezért nem szabadna haragudnom rád. Én kérek bocsánatot. Hülye voltam.
Önkénytelenül is mosolyra húzódik szám. – Huh, ne tudd meg, hogy mennyire megkönnyebbültem.
- Én is.
- Ni Yae? Nincs kedved ma eljönni a goodbye stagere? Utána lesz parti is. És nehogy azért ne gyere, mert ott lesz Chunji is! Sőt, annál jobb. Talán még féltékennyé is tudod tenni.
- Én ugyan nem akarom Őt féltékennyé tenni. Viszont elmegyek. Köszönöm, hogy meghívtál.
- Nincs mit. Akkor hétkor elmegyünk érted. Légy csinos. Szia.
- Szia.
- Na, ugye hogy mennyivel jobb érzés túl lenni rajta?
- Fogd be Changjo. – intem le. – Elmegyek készülődni.
- Csak úgy szimplán leintesz. Az igen. Valakinek itt hálásnak kéne lennie, és nem maflának! – kiabálja utánam, de én már rég rácsaptam a fürdőszobaajtót.
- Ah, ezek a pasik…

- Szólj már neki telefonon, hogy itt vagyunk érte. Nekem már negyed órája ott kéne lennem a sminkes székben. – Changjo izgul. A gesztusai is árulkodóak. Lába folyamat jár, száját piszkálja.
- Fejezd be. Ne idegeskedj. – csapok rá a kézfejére. – Oda fogunk bőven érni.
- Még át is kell öltöznöm.
- Changjooo! – megint ráütök a kezére. – Ne piszkáld már a szádat. Így is tiszta piros. – kinézek a kocsi ablakán.  - Nézd, már itt is van. És… milyen gyönyörű. – tátott szájjal bámulom Ni Yaet.
- Megesz a sárga irigység, mi? – csipkelődik velem Jonghyun.
- Neem. – tagadom. Már hogy is ne enne meg? Iszonyat szép és csinos.
- Ne haragudjatok, hogy ennyit várattalak titeket, csak fél órája értem haza. Nem volt túl sok időm készülődni.
- Nem, semmi baj. Csinos vagy. – bókol neki Changjo, ami kicsit sem tetszik. Bele is bokszolok a karjába. – Na, ezt most miért?
- Csak. – megsértődötten elfordulok tőle. Inkább a járókelőket figyelem.

*Backstage*

- Hol a jó édes picsába voltál Changjo? – szalad felénk L.Joe. Ne tudd meg, hogy parázott mindenki érted.
- Bocs, csak Sun Ji sokáig készülődött…
Ah. Ez most mi? Még engem gyanúsít a késés miatt?
- Na, gyertek az öltözőbe. Changjo, itt a ruhád. – nyújt át egy vállfára akasztott fekete zacskót az említettnek.
- Kösz. Lányok, ti menjetek vele. Én majd jövök egy öt perc múlva. – int nekünk és bemegy egy kis szobába Jonghyun.
- Jaj, ne haragudj. Azt hiszem mi még nem is találkoztunk. L.Joe. – meghajol Ni Yae előtt és kezet csókol neki.
- Én Ni Yae. – fülig elpirul.
- Örvendek. Nagyon jól nézel ki.
FEJEZZÉK MÁR BE! Ma miért mindenki neki bókol? Engem senki nem is vesz észre? Pedig új a ruhám… Lehet mégse kellett volna meghívni.
- Itt vagyunk. Kicsit nagy a sürgölődés odabent, de ne aggódjatok, nem lesztek láb alatt. Akkor bemehetünk? – kérdezi L.Joe.
- Persze. Kíváncsi vagyok a többiekre. – türelmetlenül toporog Yae az ajtó előtt.
   Tényleg rohadt sokan vannak bent.
Először Ricky ugrik a nyakamba, majd Niel.
- Jajj fiúk, ne fojtsatok meg. – elengednek.
- És ki ez a kis aranyos itt melletted, ha szabad megtudnom? – kérdezi Ricky.
- Ő Ni Yae. A barátnőm.
- Örülök Ni Yae, hogy eljöttél. Én…
- Tudom ki vagy. – nevetgél Yae. – Szeretem a Teen Topot. Te Ricky, te Niel. Ó, az ott Minsoo, igaz?
- Ezt nekem eddig nem is mondtad. – lepődök meg. – De hát…
- Pedig így van. – széles vigyora nagyon irritál.
- És akkor Chunji? Én ezt nem értem. – lefagyok és mélyen gondolataimba merülök.
Végig játszotta a hülyét, hogy nem is ismeri őt? Vagy ez most mi? Bár, úgy igazán sose beszéltünk erről… Bár, ahhoz képest, hogy szereti őket, nem egy idióta fan típus.
Lehet Ni Yae nem is olyan, amilyennek mutatja magát?  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése