2012. augusztus 8., szerda

19 ~ Elegem van belőle




Az elmélkedésben telefonom csörgése zavar meg.
- Muszáj felvenned? – kérdezi Changjo.
Ránézek a kijelzőre és bólogatok. – Igen. – a készüléket a fülemhez emelem. – Szia Chunji.
- Szia.
- Na, mi volt?
- Elvoltunk. Most kísértem haza.
- Mit csináltatok?
- Elvittem a folyóhoz, ahogy ígértem, aztán meg elmentünk vacsorázni.
- Mit beszéltetek? Találkoztok még?
- Igen. Holnap után is megyünk.
- Volt valami?
- Mi lett volna?
- Hát csók.
- Ja, aha.
- És és és? – felvillanyozódtam.
- Mit és?
- Hát milyen volt?
- Jó. Ne haragudj, de most le kell tennem. A zsaruk itt vannak mögöttem és nem akarom, hogy megbüntessenek, amiért telefonálok.
- Oké, akkor, szia.
- Szia, jó éjt.
- Neked is. – leteszem. – Megkértem Chunjit, hogy hívjon fel, ha már vége a randijának.
- Baszki, neked még a saját randidon is fontosabb másé? – kapja fel a vizet.
- Nem, dehogyis. Csak akartam tudni, mi volt.
- Tudod mit, akkor menj, és faggasd ki a barátnődet minden egyes részletről. Engem nem érdekel. – feláll, ez miatt én is kénytelen vagyok. Changjo kisétál a bokorból és gyors léptekkel elhagyja annak környékét. Utána akarok futni, de beleakadok egy ágba. Addig húzogatom a ruhámat, míg el nem szakítom. Addigra már JongHyun árnyékát se látom. Csak sejtésem van, hova mehetett.

A kilincset lenyomom, és be akarom lökni az ajtót, de az nem nyílik. – Changjo, ne csináld már ezt. Engedj be.
Nem érkezik a válasz.
- Tudod mit? Baszd meg. – tiszta erőmből belerúgok az ajtóba, majd lezuttyanok elé, és bőgni kezdek. Erre már Changjo is felfigyel. Kinyitja mögöttem az ajtót, így hátradőlök egyenest a lábai közé.
- Megérdemelnéd, hogy itt aludj, de vagyok olyan jó szívű, hogy beengedlek.
- Ez aztán a nagylelkűség… Még jó hogy beengedsz, hisz ez az én lakásom is.
- Ne feledd, hogy én vagyok itt a tulajdonos.
- Nagy ívben leszarom. Attól még én is kibéreltem. Ha kell, elmehetünk a bíróságra is.
- Minek? Úgyis én nyernék. Még ügyvéd se kellene.
- Ó, tényleg? Na majd meglátjuk.
- Most komolyan ennyire gyerekes vagy Sun Ji? Jobb, ha távol tartod magadat tőlem, mert megint idegesítesz.
- Na ne. Még hogy én idegesítelek téged? Néztél már tükörbe?
- Persze, és tetszett, amit láttam.
- Fúúú… Istenem! – annyira fel tudja baszni az agyamat az egója, hogy legszívesebben felpofoznám. – Oké, ma este nem alszok itthon.
- Jól teszed.
- Mentem is. – bevágom előtte az ajtót és leszaladok a kocsihoz. Alig 10 perc alatt már Chunji háza előtt állok, gondolkodva, hogy megnyomjam-e a csengőt, vagy se. Megnyomom.
- Szia Sun Ji. Hát te? Csak nem Changjo?
- Ne is mond. Inkább beszéljél te Ni Yaeről, mert ha eszembe jut ez a faszfej, csak… váááá… inkább hagyjuk.
- Nagyon összeveszhettetek, ha ennyire ideges vagy.
- Csodálkozol? Téged még nem idegesített fel?
- Dehogynem, de olyankor nem figyelek rá és fél óra alatt lehiggadunk.
- Hát itt most nem lesz semmi lehiggadás, míg a bíróság elé nem állok.
- Miért? Megvert? – lepődik meg Chunji.
- Jajj, dehogy. Csak vissza akarom szerezni a lakásomat.
- Ahhoz meg kéne találjátok a faszit, akitől vettétek. Ő viszont már tuti külföldön van.
- Ha kell, utána megyek, csak kerüljön a kezem közé, mert akkor belefojtom egy teáskanálba, miután megnyertem a pert.
- Hééé. Sun Ji, nyugodj meg. – teszi vállamra a kezét. – Csinálok neked egy teát. – kimegy a konyhába. Eddig nem is nagyon figyeltem, hogy milyen szép belülről is a háza. Végig nézek a nappaliban.
- Látom, a modern stílust szereted. – kiabálom utána.
- Igen. Az olyan letisztult. Szeretem, ha rend van körülöttem és tisztaság.
- Chunji? Még mindig áll az ajánlat a lakásra?
- Hmm? – jön vissza két bögrével. – Ja, persze. Viszont, ha nem lenne baj, nem költöznék össze veled. Nem azért, mert nem lenne kedvem, csak nekem… itt van ez. – mutat körbe. Teljes mértékben megértem.
- Holnap megnézzük még egyszer?
- Nem változott azóta semmi. – kuncog. – De ha gondolod, elmehetünk.
Nyelek egyet. – Chunji? Itt aludhatnék ma? 

2 megjegyzés: