2012. szeptember 6., csütörtök

28. ~ Örömök és furcsa érzések



- Holnap jön ki az MV. – tör be az ajtón Changjo.
- Izgulsz?
- Kissé. Igazából csak attól félek, hogy nem fog tetszeni a rajongóknak.
- Elvileg, ha igazi rajongók, akkor minden tetszeni fog nekik. Amúgy is, meglepetés lesz ez, nem?
- De, csak a photoshoot képek szivárogtak ki.
- Mi az album címe?
- Summer Special, de többet nem árulhatok el. Már ez is túl sok volt. Ígérd meg, hogy tartod a szád.
- Ígérem. Changjo, nem baj, ha ma Ni Yae idejön, hozzánk?
- Nem. Nem zavar.
Kopognak az ajtón.
- Azt hiszem ez Ő lesz. Kinyitod?
Odarohan a bejárathoz és illedelmesen beengedi rajta Ni Yaet.
- Sziasztok! – berohan, mint egy őrült és a nyakamba veti magát. – Szeretlek, te bolond.
- Én is. Valami történt? Nagyon boldognak tűnsz.
Ránéz Jonghyunra.
- Mi az? – összeráncolt homlokkal kapkodja szemeit hol Ni Yaere, hol rám.
- Ki mennél egy percre? – kérdezem.
- Már itt se vagyok.
Kisétál a folyosóra.
- Na, ott tartottam, hogy Chunji elhívott randizni megint. – ugrálni kezd a kanapén.
- Az jóóó! – örvendezem, de egy fura érzés keríti hatalmába a szívemet. De miért? Örülnöm kéne, de mégse tudok.
- Elvileg vacsorázni megyünk. Tudsz kölcsönadni valamilyen ruhát?
- Öhm… Ja, persze. – felkelek és bemegyek a gardróbba. Ni Yae is követ.
- Amúgy szép a szobátok, de nincs bevetve az ágy. Csak nem zavartam meg valamit?
- Nem, dehogy.
- Huh, már azt hittem… De tényleg, ti már túl vagytok rajta?
- Igen. – annyira másfelé járnak most gondolataim, hogy mindent elintézek egy egyszerű szóval.
- És milyen volt?
- Jó. – a ruháim közt kutatok.
- Hát nem vagy valami bő beszédű.
- Bocsi, de nincs kedvem most társalogni.
Hogy, hogy jött ez a hirtelen rosszkedv, azt nem tudom, de kéne ellene tennem valamit. Megrázom a fejem, hogy feleszméljek.
- Nem úgy értettem, csak elgondolkodtam valamin. Ne haragudj.
- Nem is tudnék. Szóval, hol csináltátok? – buja mosolya megnevetett.
- Egy hotelben.
- Óhh… És, romantikus vagy vad? Érzéki vagy durva?
- Nem tudom, már nem emlékszem rá.
- Miért? Annyiszor feküdtetek már le, hogy nem is emlékszel az elsőre?
- Jajj, neeem! Csak szimplán nem emlékszem.
- Fura.
- Nem zárhatnánk le ezt a témát? – kicsit kezd kényelmetlen lenni számomra a beszélgetés.
- De. Segítesz felkészíteni a randira? Ötkor jön ide.
- Te már mindent előre elterveztél. Nagyon huncut vagy, remélem, tudod.
Kuncog egyet, aztán bemegyünk együtt a fürdőbe, hogy megcsináljam neki a haját és a sminkjét. Hajsütővassal szépen begöndörítem a fekete tincseit, szemhéjára egy erősebb, fekete-fehér festéket kenek, felragasztok neki dús szempillákat és végezetül a kezébe nyomom a ruhát, hogy öltözzön át.
   - Nagyon csinos lettél! – megtapsolom saját munkámat.
- Köszönök mindent. – szorosan magához ölel. – Azt hiszem, itt van Chunji.
Előveszi mobilját, ami rezeg.
Lekísérem egészen a kocsiig, ahol ChanHee már várja Ni Yaet.
Megdobban a szívem.
- Szia Chunji.
- Szia Sun Ji. Hát te?
- Csak lekísértem a barátnőmet. Segítettem neki készülődni. Én akkor nem is zavarok tovább. Jó szórakozást. – kezemmel intek és visszaindulok az épületbe.
- Sun Ji! – kiált utánam.
Megfordulok tengelyem körül. – Igen?
- Mindegy… - leint és beszáll a kocsiba.
Megvárom, míg elmennek, aztán kettesével szedve a lépcsőfokokat, felloholtam a lakásba.
A francba, mi zajlik le bennem? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése