2012. szeptember 10., hétfő

30. ~ TOP Media



- Kipihented magad? – ezzel a kérdéssel fogad Changjo a konyhában.
Erősen dörzsölgetem még a szemeimet, alig látok valamit. – Fogjuk rá. Tudtam volna még aludni, de a kávéfőzőre felébredtem.
Kitölt egy csészébe a fekete löttyből, majd felhígítja tejjel és három kanál cukorral ízesíti. Már venném el tőle, amikor tejszínhabbal koronázza meg italom.
- Ne etess már ennyi cukorral. A végén cukorbeteg leszek.
- Hát jó. – kikapja kezemből a bögrét és kinyalja a fehér krémet a tejeskávém tetejéről. Az orrán még marad is egy kis hab, amit a nyelvemmel szedek le. – Persze, ha már rólam kell megenned, úgy már nem baj…
- Nem akartam, hogy kárba menjen. – szünetet tartunk, aztán megszólalok. -  Ma kell menned valahova?
- Igen. A CD-vel kapcsolatban van még mit elsimítani.
- Nem jöhetnék veled a TOP Mediához?
- Felőlem, de csak egy feltétellel. Nem hozol kínos helyzetbe, és azt mondjuk, hogy Ricky rokona vagy.
- Miért pont Rickyé? – kicsit furcsának tartom az ötletet.
- Most csak mondtam valamit. Ő tűnik a legalkalmasabbnak. Azt fogjuk hazudni, hogy az unokatestvére vagy. Az talán elég hihető. Még mielőtt oda mennénk, kell találkoznunk a fiúkkal, hogy velük is tisztázzuk a helyzetet. Tudod mekkora macera vagy? Arról nem is beszélve, hogyha észrevesz egy rajongó, akkor tuti felmerül bennük a kérdés, hogy ki vagy. És máris a média sztárjává válsz…
- Kockáztatok! Én akkor is el akarok menni.
- Te tudod. Akkor hívom CAPet, hogy hívja őket össze egy találkára az Entertainment közelében található kávézóba. Te pedig menj, és készülődjél. Lehetőleg semleges, egyszerű ruhákat húzz fel. Kerülnünk kell a feltűnést.  
  Ahogy azt ajánlotta Jonghyun, egy fekete nadrágot húztam fel és egy fehér pólót, mellé tornacsukát. Hajamat kontyba fogtam.
- Mehetünk.
- Ez így nem jó. Egy fekete pulcsit még húzz fel és egy napszemüveget is. – az utóbbit felrakja orrnyergemre.
- Changjo, meg fogok sülni. Iszonyat meleg van kint. Nézd meg, hogy süt a nap. – az ablak felé mutatok.
- Öt percet csak kibírsz benne. Na nesze. – a kardit is átadja, amit magamra öltök. – A zipzárt is húzd fel. – de még mielőtt ellenkezhettem volna, felhúzza helyettem. – Most már mehetünk.

- Hali! – Changjo mindenkivel lepacsizik, aztán rám kerül a sor. Félénken bár, de mindenkit megölelek.
Chunjit hagyom a legutoljára, de nem merem sokáig ölelni, mert Jonghyun szúrós nézésével fegyelmez.
 - Mi újság veled? – intézi felém a kérdést Niel. – Már régen láttunk.
- Semmi érdekes. Veletek?
- Megvagyunk. – így Ricky. – Amúgy, ha már az unokatesóm vagy, akkor valami álcanevet is ki kéne találni.
- Mondjuk Seo Hyun. – veti fel az ötletet CAP.
- Jó lesz az. A lényeg, hogy el kell játszanunk, hogy nem ismerjük Seo Hyun-t. Majd Ricky hozza be, mikor mi már bent leszünk a stúdióba.
- Már megint késnem kell? – lelombozódik Chang Hyun.
- Ez a Maknaek sorsa. – mondja Niel.
- De én vagyok a maknae… - teszi keresztbe karjait Changjo.
- Ebbe ne menjünk megint bele. – szólal meg először Chunji. Eddig tiszta csendbe hallgatott minket. Kissé meg is lep fura viselkedése. – Ha oda akarunk érni, akkor most induljunk.
Mindenki egyet ért ChanHeevel. Nekem Ricky és CAP társaságával kell tovább utaznom.
  Az egész utat végig beszéljük, főként Changhyunnal, mert egy percre se tudja befogni. Minsoo csak néha mondott egy-egy mondatot, inkább a vezetésre koncentrált.
   - Oké, most, hogy itt vagyunk, mindenki menjen be, kivéve Rickyt és Seo Hyunt. – Changjo úgy irányítgat mindenkit, mintha Ő maga lenne a leader.
A fiúk egyként indulnak meg, mi pedig ketten maradunk a kékséggel.
- Hogyhogy el akartál jönni?
- Hát, fogalmam sincs. Már régóta meg akartam nézni egy Entertainmentet.
- Amúgy nem nagyon szabadna rokonokat hozni ide, de talán elnézik nekem. Majd azt mondom, hogy nem tudlak senkinek leadni, így kénytelen voltál velem jönni.
- Olyan, mintha egy gyerekről beszélnél.
- Pár alapvető dolgot azért tisztázzunk, még mielőtt bármi baki is történne. A neved ugye Seo hyun, 17 éves vagy és Yangsanból jöttél. A szüleid elutaztak pár hétre, ezért adtak át nekem. Megjegyezted?
- Igen. – még egyszer elsorolom magamban.
- És most szépen bemegyünk.
Lépteimet felgyorsítom, alig várom, hogy bemehessek a hűs épületbe, mert tényleg azt érzem, hogy kigyulladok a napon.
Ricky illedelmesen előre enged, a recepciósnak hangosan odaköszönök, amikor beérek a hallba.
- Ha nem gond, előtted megyek, mert te úgyse ismered a járást. – beelőz Changhyun.
Felbaktatunk a második emeletre és bemegyünk egy stúdióba. – Sziasztok. Áh, jó napot sunbaenim. – meghajol Ricky, így én is ezt teszem.
- Ő meg kicsoda, ha szabad megtudnom? – természetesen rám gondolt az illető férfi.
- Az unokatestvérem, SeoHyun.
- Áhhh. És milyen ágon?
- Apai. – felelem, míg Ricky ugyanabban a pillanatban rávágja, hogy:- Anyai.
Összenézünk mindketten. – Anyai. – mondom, de Ricky megint az ellentettjét ejti.
- Szóval melyik? – vonja fel szemöldökét a férfi.
Már most beégtünk…  


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése