2012. szeptember 18., kedd

33. ~ Hülye ötlet.




Természetesen Ni Yae megengedte, hogy nála lakjak, de egyáltalán nem tetszett neki, hogy Changjo kidobott. Már pár napja itt lakom vele, de még mindig nem említettem meg neki, hogy min is töröm a fejem minden egyes percben.
Hiába is merülnek fel ötletek, egyszerűen egyiket se találom túl jónak. Egyik se tetszene JongHyunnak.
  A konyhában ücsörgök egy bárszéken, amikor Ni Yae megérkezik a munkából.
- Annyeong. Hogy vagy? – kérdezi.
- Hm? Ja. Jól. – szakítom meg elmélkedésemet.
- Mostanában olyan vagy, mintha itt se lennél. Tudom, hogy rosszul érzed amiatt magad, hogy Changjo kidobott, de nem kéne ennyit filóznod rajta.  
- Ni Yae, valamit el kell mondanom. Be kell bizonyítanom Changjonak, hogy mennyire szeretem.
- Áhh… Hát akkor mond el neki. – javasolja a lehető legbénább dolgot.
- Itt már nem elég az. Egy párszor említettem már neki, hogy mindennél jobban szeretem.
- Hm… különös egy fazon. Akkor írd le, mit érzel.
- A-a. Az se elég jó.
- És ha versbe írnád?
- Kizárt. Nem vagyok egy nagy költői lélek.
- Sajnos én se. Hát, akkor, szervezz egy romantikus randit.
- Erre már én is gondoltam, de nem tudom, hogy eljönne-e, ha meghívnám.
- Ugyan már, sima ügy. Csak bevesszük a többieket is a szervezésbe. – ránt vállat Ni Yae. - Basszus! Nem! Támadt egy nagyon jó ötletem, bár nem vagyok benne biztos, hogy neked is tetszeni fog.
- Na, mondjad már! – izgatottan nézek csillogó szemeibe.
- Tetováltasd magadra a nevét.
- Hogy mi? Sohaaaa! Hozzám nem fog egy tű se érni! – ellenkezem.
- De hát ez tiszta menő! És biztos Changjonak is tetszeni fog.
- De olyan bizonytalan a kapcsolatunk. Mi van, ha már nem leszünk együtt? És ha nem fog neki tetszeni? Ha megbánom? – sorolom az ellenérveket.
- Olyan jó tetováló művészek léteznek. Keresünk egy drágán dolgozót, az majd megcsinálja.
- Örülök neki, hogy van tető egyáltalán a fejem fölött. Le vagyok égve Ni Yae.
- Ajj baszki. Most aztán tényleg feladta neked a leckét.
- Ez volt a célja. Szerinted mit csináljak? – aggódva tekintek barátnőmre.
- Szerinteem…

* Pár órával később*
- Esküszöm, hogy hülye vagyok. Mi a francot keresek mégis itt? – kérdezem Ni Yaet a tetováló szalonban.
- Segíthetek valamiben hölgyeim? – fordul felénk a nálam alig pár évvel idősebb férfi.
- Nos, ami azt illeti, legjobb barátnőm most nem éppen jó kapcsolatát szeretnénk helyre hozni egy tetkóval. A fiú nevét kérnénk a csuklójára.
- Hogyan képzeltétek el?
- Úgy, hogy nem csináltatom meg. Ő vett rá, hogy jöjjek be. Én nem akarom. – tiltakozom.
- Addig döntsd el kislány, ameddig lehet. Ha már elkezdem csinálni, nincs visszaút.
Berezelek. Nem szeretem a tűt, de ha ez azt jelenti, hogy visszakapom Changjot… akkor megéri szenvedni.
- Mennyi időbe telne?
- Attól függ, mekkorát akarsz és mennyire telítetett.
- Hát, úgy gondoltam, hogy valami szép betűkkel.
- Hangulokkal?
- Inkább angol betűkkel. És szeretném, ha forever jelbe lenne.
- Le tudná nekem nagyjából rajzolni?
Így teszek. Igaz, elég vázlatos lesz, de a lényeg látszik.
- Na, egy fél óra, és megtervezem. Addig foglaljátok el magatokat. El is mehettek, ha nem akartok itt ücsörögni.
Kimegyünk az üzlet elé. Leülök a padkára, hogy át tudjam gondolni még egyszer.
- Annyira remélem, hogy nem fogom megbánni.
- Hidd el, nem fogod. Amúgy is, ha mégis történne valami, és már nem lesztek együtt, akkor lelézerezteted. Az halványít rajta valamennyit.
- Az még kétszer jobban fog fájni. Arra meg még nem is gondoltam, hogy anyámék mit fognak szólni hozzá. Még meg se csináltattam, de máris mennyi gond van vele.
- El fogják fogadni. Istenem, egy tetoválás nem a világvége.
- Akkor csináltass te is! Ne csak én szenvedjek.
- Jó! Megyek és átnézem a katalógust. Én a fülem mögé akarok valamit.
Vissza is megy az üzletbe.
- Te jó ég. Kellett nekem bogarat ültetnem a fülébe. – mondom magamnak.
- Mit keres itt egy magadfajta egy tetováló szalon előtt a padkán? – sajnos egy túl ismerős hang üti meg a fülem.
- Csak elkísértem Ni Yaet. És te? – nézek fel rá.
- Csak erre felé bóklásztam. Gondoltam kiszellőztetem a fejemet még fellépés előtt.
- Milyen fellépés? – ráncolom a homlokom.
- Hát ma van Inkigayo. Na, én megyek. Nem akarok késni a főpróbáról.
Azzal elsétál. Felpattanok a járdáról és beszaladok az üzletbe, ahol Ni Yae már egy székben ül, és várja a csávót, aki a tűkkel babrál.
- Mennünk kell!
- De hát azt mondtad, megcsinálod.
- El kell mennünk az Inkigayora.
- Arra már hetekkel ezelőtt kellett volna jegyet szereznünk. Tuti nem engednek be.
- De, ha azt mondom! – felráncigálom a székből és kiviharzok vele az utcára. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése