2012. szeptember 30., vasárnap

36. ~ Pihenj!


- Jó reggelt. – homlokomon puha ajkai cuppannak.
- Neked is. – nyújtózkodom. – Jajj, hoztál reggelit? – veszem észre a kezében lévő tálcát.
- Igen. Gondoltam megéheztél. Hogy van a bokád?
Megmozgatom az említett tagomat. – Már jobban.
Elveszem tőle a tálcát. Tojásrántotta, narancslé, zsemle. Nagyon ínycsiklandóan van elkészítve.
- Te nem eszel? Ezt egyedül úgyse fogom tudni megenni. – mutatok a tányéron heverő sok tojásra.
- Majd megeszem a maradékot. Nyugodtan egyél csak annyit, amennyit akarsz. Sun Ji. Nekem ma el kell mennem este, ha nem baj. Fellépés lesz megint. Viszont most be kell ugranom a TOP Mediába, aztán meg mehetünk el a cuccaidért Ni Yaehez.
Elmajszolom a számban levő falatot, majd felkelek, hogy meg tudjam igazítani Changjo nyakkendőjét.
- Legközelebb szólj nekem, még mielőtt megfojtod magad. Mi ez a csomó? – mérgelődöm.
Ujjaim szorgosan bogozzák ki a csomót, aztán kötik be normálisan a darab selyemanyagot.
- Köszönöm. Ügyes vagy. – megjutalmaz egy szájra puszival. – Sietek. Szerintem egy óra, és leszek, de nem ígérek semmit.
- Jó. – bólintok.
Visszazuhanok a bevetetlen ágyra és folytatom a reggelimet.

*2 hét múlva*

- Basszus, nagyon elfáradtam. – esik be a konyhába Changjo. Izzadt testére rátapad a fellépő ruhája.
Töltök neki egy pohár vizet, amit egy húzásra kiiszik.
- Adj még. – nyújtja vissza az üveget. Megint teleengedem jéghideg folyadékkal és átadom neki.
Nagyokat kortyolva azt is megissza.
- Ez jól esett. – cuppanós hanggal jelzi is. – Elmegyünk fürödni?
Szorosan magamhoz ölelem. – Jó.
- Akkor? Elengedsz? – kezeimet megragadja, hogy le tudja őket szedni magáról.
- Ü-ümm. – rázom a fejemet.
- Hát? Hogy menjek el a fürdőig?
- Csak várj még pár percet. Most olyan jó így.
Hagyja magát. Ő is ráteszi derekamra tenyerét, nyakamba fúrja fejét.
Kezei egyre lejjebb csúsznak, és megállapodnak a fenekemen. Apró puszijai vad harapdálásokba megy át.
- Chan…Changjo. Ezt most fejezd be. – sóhajtom.
- Mert különben? – leheli forró leheletével a lüktető eremre.
- Mert különben… - semmi jó kifogásom sincs. Én is akarom és kész. Nem fogom vissza magamat. Már nagyon hiányzott Jonghyun és az Ő közelsége. Érezni akarom magamban újra férfiasságát, érezni akarom melegségét, a benne duzzadó erőt.
- Mert különben? – kérdezi újból.
- Áh, semmi. Vegyük úgy, hogy meg se szólaltam.
Felrak a pultra.
- Biztos nem vagy fáradt?
Bármennyire is akarja, nem akarom azt, hogy összeessen nekem a konyhában. Tényleg ijesztően remeg egész testében, pedig még csak bele se kezdtünk.
- Nem. Bírom.
- Menjünk be inkább a hálóba. – le akarok mászni a pultról, de nem enged.
- Jó itt.
- Akkor legalább a nappaliba.
Vad csókját végül kénytelen megszakítani, mert nem bír már a lábán állni.
- Jó. Menjünk a kanapéra.
Elenged. Csak úgy rohanok a nyitott szobába, már a konyha és a nappali közti választékon ledobom a felsőmet.
Changjo utánam biceg. Arcán látom a lelkességet, de teste teljesen mást mutat.
- Édesem. – állok meg előtte. – Szerintem jobb, ha ma ezt elhanyagoljuk.
- Nem. Akarom. Hidd el. Nézd meg. – mutat dudorodó nadrágjára.
- Értelek, de előbb nézz magadra. Fáradt vagy. – aggodva pislogok rá. – Majd holnap. – erősködöm.
- Jó, oké. Megegyeztünk.
- Most pedig menjünk aludni. Nincs értelme fürödnöd, mert kábé elalszol a kádba.
Bevezetem a hálóba és lefektetem. Leveszem róla a felsőt, majd betakarom és mellé kucorodom. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése