2012. szeptember 12., szerda

31 ~ Két fél között



- Nyugodtan befejezhetitek a hazudozást. Az igazságot kérem.
- Igazgató. Uram! – mellém lép Chunji. – Elnézését kérem, amiért hazudtunk, csak nem akartam, hogy ez miatt bármilyen botrány is legyen. SeoHyun a barátnőm.
Egyszeriben mindenki elnémul. Az arcokon döbbenést lehet leolvasni, de valószínűleg az enyémen látszik a legjobban. Egyedül Chunji mosolyog. Még át is karol, és már nyúlnék keze után, hogy szedjem le magamról, mikor veszem a lapot és közelebb csusszanok Chanheehez, és úgy teszek, mintha valóban járnánk.
- Óó! Hát, ez igen meglepő. Én nem akarok semmi elrontója lenni, csak kérlek Lee ChanHee, a nyilvánosság előtt ne legyetek feltűnőek.
Úgy látom Chunji érti a célzást, csak én maradok tudatlan. Miért kéne rejtegetni ’ románcunkat ’?
- Akkor, most, hogy mindenki itt van, neki is állhatnánk megbeszélni még néhány dolgot. SeoHyun, megkérhetlek, hogy foglalj helyet ott, – mutat egy kényelmesnek tűnő fotelre – míg mi elintézünk pár dolgot?
Bólintok és leülök oda, ahova mutatta Andy Lee. A fiúk egy kupacba gyűlnek a sok gombos asztal fölé, és tárgyalni kezdenek a CD-vel és a fellépésekkel kapcsolatban. Néhány igen fontos mondatot, mint például: - Az MV-t itteni idő szerint éjfélkor adjuk ki, ha nem lesz valami csúszás és a mai napon minden flottul halad. CAP, egy kérésem lenne, az Introt vegyük fel még egyszer.
- Nem lett jó? – Minsoo mintha izgulna. Mondjuk, ez lehet a stressz miatt is. Nemrég adták ki az aRtisT-ot, és máris új album. Pihenni sem volt idejük, és máris rájuk zúdítottak egy csomó munkát, így érthető, hogy félnek a végeredménytől.
- Srácok, a videokliphez csak annyit fűznék, hogy szerintem briliáns lett. Most pedig CAP, foglald el a helyed a mikrofon mögött, ti srácok meg maradjatok itt csöndben.
Chunji és Changjo egyszerre ülnek le a fotelem mindkét karfájára. Szinte egyszerre néznek rám, aztán egymásra.
- Miért tetted? – szúrós tekintete majd megöli ChanHeet.
- Mert te úgyse álltál volna ki érte. – zárja le a témát a másik fél.
- Héé, fiúk. – suttogom. – Álljatok le.
Megfogom Changjo kezét, de elrántja. Andy Lee felénk fordítja fejét, egy félmosolyt ereszt, aztán visszafordul az ablak felé.
- Sun Ji, gyere ki velem egy percre. – csuklóm köré fonja ujjait Chanhee, és kiszalad velem a folyosóra.
- Chunji, nem játszhatjuk ezt! – támadom le. Tudom, hogy nem erre számított, Ő akart engem meglepni valami csodás fordulattal, de megelőztem.
- Ne haragudj, de Changjo nem mert volna kiállni a főnök elé az igazsággal. Én csak ki akartalak rángatni a szarból.
- De neked van igazi barátnőd.
- Hogy mi? – hüledezik. – Én erről nem is tudtam.
- Azt hittem, összejöttetek Ni Yaevel. – ráncolom homlokom.
- Hát, még nem igazán. Nem akarom őt megsérteni, de azt hiszem nekem ez nem fog vele menni. Másra vágyom. Mást szeretek.
Boci szemei mélyen belefúródnak enyémbe, véletlenül se értsem félre kontaktusának mondanivalóját. Igen, tudom, hogy én vagyok az a másvalaki, de ennek nem így kéne lennie.
- Chunji, neked Ni Yae mellett a helyed! Changjonak pedig rám van szüksége.
- Pedig valójában te is szeretsz valahol. Érzem. Látom.
Erre nem számítottam. Talán meghazudtolom önmagam, vagy csak a színtiszta igazságot mondom ki. – Igen, szeretlek, de nem úgy.
Irtó közel jön hozzám, folyton egy lépéssel hátrább kell állnom, hogy elkerüljem testi érintkezésünket, de a fal meggátol ebben.
- Én viszont akarlak. Azt akarom, hogy velem legyél, és nem érdekel Changjo. Csak azt kérem tőled, hogy hagyd el Őt.
Megfontolni sincs kedvem szavait. Ahogy ezek eljutnak a tudatomig, és agyam feldolgozza ezt a három mondatot, majd szinte azonnal rávágom: - Te hülye vagy! Hogy kérhetsz ilyet tőlem?
  És ekkor Changjo lép ki az ajtón. Egyből felénk pillant, és már nyúlna felém, amikor megáll benne az ütőér. Pont úgy, mint bennem is… 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése