2012. július 21., szombat

11. ~ A koncert



Odaérünk, de persze a kasszánál is ugyanolyan hosszú a sor, mint az utakon.
- Még elmehetünk sétálni is. – ajánlja fel Changjo.
- Lehet, jobban járnánk. A zenét kintről is halljuk.
- Azért mondom, gyere. – már el is indul a kordonok mellett én meg kénytelen vagyok követni.
- Hova akarsz vinni?
- Amint látod, a színpadot egy parkra építették fel, szóval oda megyünk. Mármint a parkba.
- Áh. – bólogatok. – És mit fogunk csinálni?
- Csöndben hallgatjuk a zenét. – már megint mogorva. – Vagy ehetünk is valamit. Hoztál pénzt?
- Nem.
- Akkor kilőve. Én nem veszek neked semmit. Örülj neki, hogy elhoztalak ide.
- Örülnék neki, ha olyan lennél, mint a kocsiban. Már megint mi a bajod?
- Az égvilágon semmi.
- Azt látom. – felszisszenek. Sétálgatunk a fák között egy keskeny úton, de nem szólunk egy szót se. Hirtelen eltűnik mellőlem Jong Hyun. Szememmel keresem, mikor meglátom egy fa tövébe. Követem.
- Még ide is követsz?
- Menjek el? Ha akarod itt hagylak a nyamvadt gondolataiddal együtt és soha nem jövök vissza. Ha hiányozni fogok, valahol itt leszek. – ordibálok.
- Jól van. Akkor, szia. – int egyet. Meglepetten állok előtte. – Na, most nem mész?
- De. – sarkon fordulok és visszaindulok a koncert helyére.
 A kerítés mellett megyek hátra, a színpad mögötti részhez. Ott találok egy helyet, ahol nincsenek őrök, így merek bátorkodni, és átmászok a kerítésen.
Odaszaladok a színpadhoz és elvegyülök a tömegben. Éppen a NU’EST volt a stageen, de mire sikerült magamat befúrni előre, addigra már befejezték és csak egy pillanatra láttam egy szőke hajat, azaz Rent. Oda meg vissza vagyok az egész bandáért.
- És most következzék ez EXOOO. – ordítja egy középkorú faszi a mikrofonba. Mikor ezt meghallom, olyan izgatottság kap el, a szívem majd kiugrik a helyéről.
Mindenki sikonyál, magamat is beleértve. Ugrálunk és várjuk, hogy fellépjenek a színpadra. Ekkor megjelenik Kai és a többiek is. A sort Chanyeol zárja, és amikor meglátom, úgy érzem, végem. A nevét ordítom, ő pedig integet, a gyönyörű, csillogó mosolyával ajándékoz meg minket.
- OH MY GOOOD! BAEKHYUN!! – ordítja a mellettem levő csaj a fülembe.
- ISTENEM! AZ OTT KAI. KIM JONG IN! – integet neki oda egy másik rajongó, aki szintén a közelembe van.
Alig kapok már levegőt, de azért én is kiabálok rendesen, ahogy csak tudok és énekelem velük a jól ismert számaikat. Az egész albumot kívülről tudom, sőt, még az EXO-M albumot is megpróbáltam megtanulni, de ott még mindig tévesztek, mert bekever a koreai.
Miután elénekelték a MAMA-t lemennek a színpadról, és a következő fellépők jönnek. A Super Junior az. Ekkor még nagyobb visításokban törnek ki, én pedig már nem bírom. Rezgést érzek a táskámba, előkapom a telefont. Changjo az, de nem veszem fel, kinyomom.
Hátrébb hőkölök a színpadtól, a rajongók is egyre hátrébb nyomnak. Megbotlok, de szerencsémre nem esek el. Majd megfulladok, de most már nem azért, mert énekelek, és elfáradtam, hanem mert összenyomnak. Ebben a pillanatban megbántam, hogy kinyomtam Jong Hyunt, mert lehet, hogy itt fogok megpusztulni.
Veszek egy nagy levegőt és teli torokból elkiáltom magam. – CHOI JONG HYUN! – de semmi. – CHANGJOOO!
- Héé, ez nem a Teen Top te nyomi. – lök meg egy bunkó csajszi.
- Én nem azért… - sírok. A csaj csak nevet egyet és még hátrébb lök. – Hol vagy Changjo? – elhalkulok.
- Sun Ji! – jön messziről a kiáltás.
- Changjo?
- Sun Ji. – átkarol hátulról valaki, de már nem tudom megnézni az arcát.

- Sun Ji. – puszit érzek az arcomon.
- Ch… - kinyitom a szemeimet, de nem Changjo az, hanem Chunji.
- Igen, én vagyok az. – átkarolja a fejemet. – Annyira megijedtem.
Nem tudom, hogy került ide, de csalódást érzek.
- Hogy kerültél ide? – kérdezem.
- Errefelé jártam és meghallottam a hangod. Akkor kiszúrtalak a tömegben és kimentettelek. Ilyen törékeny lánynak nem való, hogy egyedül menjen koncertre. Pláne nem, hogy elől tomboljon. – kuncog.
- Nem egyedül jöttem.
- Hát?
- Changjo is eljött velem. Ő hol van?
- Nem tudom, én nem találkoztam vele.
- Ő nem jött be velem. Itt kell lennie a parkban. – felülök, hogy körül tudjak nézni, de nem látom. Kiveszem a táskámból a telefont. Azóta nem hívott. – Chunji, vigyél haza, kérlek.
- Oké. – feláll a fűről és alám nyúl. A karjába visz el egészen a parkolóig, ahol aztán berak a kocsijába és elindulunk a hazafelé vezető úton. Megnyugszom egy kicsit, de még mindig félek attól, hogy nem lesz otthon Jong Hyun. 

2 megjegyzés:

  1. áháháháháháháháháááá!!
    KÉRLEK MA MÉG FOLYTAAAAAAAAAAAAAAAAAASDDDDDDDDDD : 33333333333333 *------------------*
    ANNYIRA JÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ ♥♥♥♥
    IMÁDOM!!!!!!!!!♥♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyugi van Ni Tae <3 Folytatva lesz, mihelyst hazajövök <3 *-*

      Törlés