2012. július 30., hétfő

14 ~ Alvás. Együtt?



Egy helyben állok, még levegőt se tudok venni. Jól hallottam? Neem, ezt most biztos álmodtam. Gyerünk Sun Ji, ébredj már fel. – hevesen rázni kezdem a fejemet.
- Jól vagy?
- Igen, bocsi, csak…
- Csak?
- Csak nem voltam biztos, hogy jól hallottam. – ráharapok alsó ajkamra. Changjo nevet egyet.
- Hidd el, ezt most tényleg komolyan gondoltam.
- Biztos, hogy valóság és nem csak álmodom? Csípj meg kérlek. – egy aprót belecsíp a fenekembe, mire felugrok. – Yaa! Nem azt mondtam, hogy a fenekembe. – rácsapok az alkarjára, mire magához húz. Egyenest a mellkasának nyom. Férfi parfümjének illata elmámorít, még csábítóbbá teszi azt, aki ezt viseli. Karjaimat háta mögé csúsztatom és viszonzom ölelését. – Te bolond. – számat szélesre húzom.
- Mert?
- Mert eddig nem merted elmondani. Apropó, az nekem még mindig nem tiszta, hogy akkor miért viselkedtél így velem.
- Először mert szimplán nem kedveltem azt az érzést, hogy tetszel a második ok meg a féltékenység volt.
- Ááhh… Minden tiszta.
Élvezem az általa nyújtott melegséget, de beugrik valami, amitől még hevesebben kezd el verni a szívem. – És akkor… Chunji?
- Mi van vele?
- El kell mondanom neki, igaz?
- Hogy?
- Hogy ő és én már nem…
- Nekem nyolc, még nem azt mondtam el, hogy járjunk. Van választási jogod.
- De én téged…
- Akkor mond. Viszont a háznak is lőttek, bár nálam maradhatsz felőlem. – vakargatja a tarkóját.
Ház vagy Changjo? Ház vagy CHANGJO? CHUNJI VAGY CHANGJO? Még az se biztos, hogy kibírjuk egymást. Nagy árat fizetek, bármelyiket is vesztem.
- Changjo. – suttogom.
- Tessék?
- Nem szóltam. – hazudom. – Nem megyünk haza? Ki akarom pakolni a dobozaimat.

JongHyun segít behordani azokat is, amelyikek még a folyosón vannak és nekiállunk kicsomagolni a dobozok tartalmát. A törékenyeket én veszem ki a ruhákat pedig rá bíztam.
Egy kényes kérdés forgolódik bennem, de nem merek rákérdezni.
- Öhm… Changjo, hol alszok?
- Majd a szobámba. Én kijövök aludni a kanapéra, ha neked az úgy megfelel.
- Legyen. – de igazából nem ezt akartam. Azt akarom, hogy ott legyen mellettem, amikor elalszok és ő legyen az első, akivel reggel találkozok. Bár az utóbbi akkor is úgy lesz, ha nem alszik velem, de hát na, a közelsége a lényeg.
- Szerintem ennyi mára elég. Holnap is pakolászhatunk, de már éjfél elmúlott és szeretnék még aludni is.
Helyeselek.
Elmegyek mosakodni, felhúzom az alvós ruhámat és bemegyek a szobába. Changjo összekészítette az ágyneműjét, hogy majd kiviszi, de úgy tűnik, még nem ért rá kivinni. Odamegyek és beleszagolok a párnájába. Iszonyat jó illata van, jól meg is szorongatom.
- Hát te? – gyorsan visszateszem a párnát.
- Olyan jó illata van. Figyelj, én nem akarok egyedül aludni.
- Azt akarod, hogy aludjak veled? – kérdőn felvonja szemöldökét.
Megint fülig pirulok és bólintok egyet.
- Te lány. – visszarakja cuccát az ágyra és befekszik. Nem habozok, én is mellé fekszek. Egymásnak háttal vagyunk, de megfordulok, hogy jó éjtet tudjak neki kívánni. Ő is pont akkor fordul meg, orrunk hegye össze is ér. Kicsit hátrébb iszkolok, de feleslegesen, mert Changjo magához húz. Egész testemen végig fut a hideg, minden egyes szőrszálam feláll, de mégis kellemes bizsergést észlelek.
- Jó éjt. – fúrom magamat bele mellkasába.
- Neked is. – egy puszit kapok tőle a homlokomra, ami még egy okot ad arra, hogy a bizsergés erősödjön.
Lehunyom a szemem, de csak egy, egy és fél óra után sikerül elaludnom. Nem mertem mocorogni, féltem, hogy felkeltem JongHyunt. Kényelmetlenül éreztem magam, de végül hosszas szenvedésem után sikerült álomba merülnöm.

- Jó reggelt. – nyújtózkodik mellettem Changjo.
- Úgyszint. – ásítok egy hatalmasat.
- Csak nem vagy álmos?
- De az vagyok. Nem aludtam valami jól.
- Gondoltam. Három vagy négy órán át nem is moccantál.
- Nem akartalak felkelteni.
- Nem keltettél volna. Szerintem jobb, ha külön alszunk.
- NEM. – tiltakozom az ötlete ellen. Hiába aludtam rosszul, attól még igenis tetszett, hogy ott volt mellettem.
Megcsörren a telefonom.
- Chunji az. – nézi a kijelzőét Changjo. Átadja nekem a készüléket és felveszem.
- Szia angyalom. Ma nem találkozunk? Azt ígérted bepótoljuk azt a napot.
- De, mindenképpen kell találkoznunk. Valamit el akarok neked mondani. Személyesen.
- Nem hangzik valami jól a hangodból ítélve, de rendben. Akkor olyan 11 körül érted megyek.
- Okés. – Szia.
- Szia, puszi.
Leteszem.
- Mit akart?
- Nem akarom, hogy tönkremenjen a kapcsolatotok. Hisz mégis csapattársad.
- Hidd el, Chunji nem ilyen. Egyik csaj után jön a másik nála.
Kicsit szarul esik, hogy csak így elfelejt majd, de inkább, minthogy hetekig őrlődjön.
- Elkezdek készülődni. – felpattanok és kimegyek a fürdőbe, hogy szebbé tegyem magam.
Vajon mi fog kisülni ebből? Már előre parázok. 

1 megjegyzés:

  1. Óhh~ hát ez egyszerűen... nem találok szavakat... *o* várom a folytatást :D

    VálaszTörlés